כיצד נוכל לעזור לכם ?

החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב הסחורה שהוחזרה.

ניתן להחזיר את הפריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון – תוך 14 יום מקבלתו.

זכאות לזיכוי כספי מותנית בזמן של עד 14 יום (לכל המאוחר) מיום ביצוע העסקה באשראי/ PayPal.

אופן החזרת הפריטים – הלקוח ישיב את הפריט למחסני החברה (דרך בן צבי 84, בית פנורמה, ת”א ), וזאת עד  14 יום מרגע קבלת החבילה.

פריטים שנרכשו בחנות, יוחזרו בחנות בלבד.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל והלקוח הביע עניין להחזירם- החזרתם תתאפשר עד 5 ימי עסקים. הלקוח יקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או בניכוי של 100 ש”ח- הזול מביניהם. במידה ויבחר בקבלת  זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם- ללא ניכוי.

בהנחיית משרד הבריאות: פיאות שיער, גרביים וגרביונים, חלקים תחתונים של הלבשה תחתונה או בגדי ים – אינם ניתנים להחזרה ו/או להחלפה.

ניתן להחליף פריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון – תוך 14 יום מקבלתו.

ניתן לבצע את ההחלפה בהגעה ישירות אלינו לחנות בדרך בן צבי 84 בית פנורמה תל אביב ולבצע את ההחלפה במקום

דרך נוספת היא לשלוח אלינו את המוצר חזרה דרך דואר ישראל לכתובת בן צבי 84 בית פנורמה תל אביב, מיקוד: 6810431

חובה לתאם זאת מולנו טלפון: 053-9334807

 

אנו מאפשרים את סוגי המשלוח הבאים:

(1) דואר רשום למשלוח הסחורה – עד 14 ימי עסקים, באמצעות חברת דואר ישראל בע”מ ובכפוף למגבלות מתן שירותים ע”י חברת דואר ישראל בע”מ.

(2)  דואר שליחים – עד 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר

תנאי הרכישה באתר זה הינם כפי שמופיעים בתנאי השימוש והמדיניות.
החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים ולהציע הנחות ומבצעים המשתנים מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

על כל שאלה בעניין של קניה בסיטונות שלא במסגרת החנות יש לפנות לשירות לקוחות במייל או טלפונית.

Pro-Fashion – הינו מותג ג’ינס מקורי מבית קרייזר.
את המוצרים שלנו ניתן לרכוש או באחת מהחנויות האינטרנטיות שלנו או בסניפים המורשים המופיעים באתרים שלנו.
אם אתה מעוניין לרכוש את הג’ינסים שלנו בחנות פיזית “ללכת למדוד בכיף”
תוכל להיעזר בממשק לאיתור סניפים שלנו.

Wishlist מסייע לך לשמור בצד פריט שאתה מעוניין בו אך אין באפשרותך לרכוש באופן מיידי.
ראית מוצר שאהבת? שים אותו ב – Wishlist
תוכל לשתף אותו עם אנשים קרובים…מי יודע?- אולי יפתיעו אותך…

נכון להיום, אין לנו דרך לעדכן אותך כאשר פריט חוזר למלאי, מאחר וחלקם חוזרים וחלקם לא.
באתר יש לך אפשרויות חיפוש וסינון ותוכל למצוא מוצר דומה שיענה על הצורך שלך.
תוכל ליצור קשר עם שירות לקוחות ואם ידוע לנו על חזרה של מוצרים ספציפיים למלאי נשמח לידע אותך.

אנו מתנצלים אם חויבת יותר ממה שציפית בהזמנה שלך.
יש כמה סיבות שעלולות לגרום לכך, כמו סוג המשלוח ולכן, צור עמנו קשר לבירור.
במידה וחלה טעות חשבונך יזוכה ותקבל הודעה על כך.

אם הכרטיס שלך מורשה, התשלום יבוצע באופן מיידי, ותקבל הודעת דוא”ל המאשרת שהזמנתך בוצעה בהצלחה.
אם הכרטיס שלך אינו מורשה, התשלום לא יבוצע …

תוכל להשתמש בכל אחד מאמצעי התשלום המפורטים למטה כדי לשלם עבור ההזמנה שלך.
+ תשלום ב Pay-Pal
+ תשלום באמצעות כרטיס אשראי
אנחנו לוקחים את הביטחון שלך ברצינות רבה, ולכן הרכישה באתר מאובטחת ביותר.

אם יש לך בעיות כלשהן בחשבונית שקיבלת מPro-Fashion, צור קשר עם שירות הלקוחות ואנו נטפל בזה עבורך.

 

כעסק מקוון המחירים שלנו עלולים להשתנות בתגובה למגמות אופנה, מלאי וביקוש מלקוחות.
לא יתבצע כל החזר על ההפרש ולחנות הזכות לשנות מחירים מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי.

יש מגבלות זמן שונות שבהן ניתן לבטל הזמנה בהתאם לסוג המשלוח הנבחר.
אולם, אין אפשרות לבטל את הזמנה לאחר שבוצע התשלום דרך האתר ויש ליצור קשר עם שירות לקוחות.

אנחנו רוצים לטפל בבעיות מסוג זה באופן מיידי.
צור עימנו קשר עם מספר ההזמנה שלך ואנו נדאג להחליף את המוצר.

אם רכשת מספר מוצרים ייתכן ששלחנו את הפריטים שלך בחבילות נפרדות.
אם בכל זאת פריט חסר בהזמנה צור קשר עם שירות הלקוחות כדי לברר את פרטי המשלוח.

כלל המוצרים עוברים בקרת איכות לפני המשלוח.
אולם, אם בכל זאת התגלתה בעיה כלשהי עם המוצר, אנא צור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו עם: מספר ההזמנה ופרטיך.